Kiralık

Kiralık
Elbise kiralama

Friday, September 14, 2012

Gece Elbisesi Kiralama


Klasik bir kadın-erkek didişmesi anımı anlatmak istiyorum.

-Yavrukuşum, sen her halinle güzelsin. Kokteyl için hazır mısın?

-Yalan söylüyorsun! Geçen gün, o kadına nasıl da baktığını gördüm.

-Hangisine?

-Öyle bir kadını hatırlamıyorum.

-Sen de diğer erkekler gibi davranıyorsun. İnkar etme, gördüm seni.

-Saten elbiseli ha? Hımm, şimdi hatırladım, evet.

-İşte, biliyordum. Beni artık beğenmiyorsun, başka kadınlara bakıyorsun.

- Hayatım, o çok güzel bir elbiseydi hem de satendi. Ben sadece elbisesine bakıyordum.

-Külahımı getiriyorum, ona da anlatır mısın?

- Bu laflara ne gerek var ki?  Ben kadına değil, saten elbiseye bakıyordum. Hem sor kadın nasıl birisiydi, hatırlayamam.

-Peki Serhat, daha sonra görüşürüz!

-Bir dakka, bah şimdi ne gereği var ?!

Ben bir erkeğim.  Kız arkadaşımın bana biraz darılmış olabileceğini düşünürüm; sadece biraz. İlk etapta asla bana sadece bir erkek olmadığımı ispatlayacağını düşünmem ya da bana ders vermeye kalkışacağını da; ama ne diyebilirim ki? Ben sadece bir erkeğim.

Üstelik ortada darılacak bir mesele de yok, hakkikaten sadece kadının elbisesine bakıyordum.  

Kokteyle tek başıma gittim. Dila’yı orada görürüm düşüncesi beni rahatlatıyordu. Onu görmenin böylesine rahatsız edeceğini bilmiyordum.  Mekana girdi, üstünde saten bir elbise vardı.

Dila sadece bir kadın değildi. Benim kadınımdı, ona mekandaki tüm erkeklerin bakmasına dayanamazdım. Hemen kolundan tuttum:

-Bu ne hal Dila?

Rahattı, psikolojik olarak avantajı eline geçirmenin vermiş olduğu hazzı yüzünde görebiliyordum.

-Halimi bırak da, saten elbisemi nasıl buldun canım söylesene?

-Ççokk şşıkksın.

Bunu söylerken, aslında benim için fazla şıksın. Dila, sen galiba daha iyilerine layıksın bile demiş olabilirim. Dila savaşı kazanmış mağrur bir kumandanın  tüm cazibesiyle yanıma süzülmüştü.

-Merak etme, satın almadım, çok pahalı zevklerin var. KiraGuru ‘dan kiraladım.

Elbisenin kiralık olduğunu duyunca nasıl rahatladığımı anlatamam. Bundan sonra kiralık elbise konusunu çok destekliyorum :)

http://kiraguru.tumblr.com/
 

No comments:

Post a Comment